petek, 15. januar 2016

TEKST

Pozdravljeni, dobivam res precej pošte ali na mojem blogerju so rezultati resnični ali jih prirejam, bolje povedano prirejamo saj objavljam rezultate tudi od članov servisa. Mislim, da sem o tem že pisal in ne mislim se ponavljat. Vsako prirejanje rezultatov od bilo katerega člana je nedopustno in sem vedno bil zelo strog kaj se glede tega tiče, tudi z virtualnim igranjem ko se trenira ne dopuščam prirejanje rezultata uspešnosti-neuspešnosti. Mislim, da glede tega nimam problemov in bi kar hitro takšno prirejanje ugotovili tudi drugi člani servisa, praktično bi se član sam izločil iz tima saj ob kakšni razlagi ali vprašanju nekega člana ne bi dotični vedel obrazložiti od kod mu ta rezultat. Moram napisati, da zraven igranje se uporablja tabela za spremljavo in je vso igranje naravnano na tabelo 30- tih dogodkov. Vsak dogodek je v tabeli exstra vpisan z opcijami katere se igrajo, kaj se posreduje in tabela nam tudi pokaže skupni  uspeh ali neuspeh v določenem terminu igranja nekega dogodka.Tabela za spremljavo je prikazana na koncu mojega blogerja. Je prikazana slika in tudi prazna SHEMA. Dobivam res ogromno pošte z temo ali so rezultati katere objavljam pristni in še enkrat povdarjam, nisem pristaš nekorektnih objav, sem strogo proti temu saj zavajajo obiskovalce in nikoli ne bo mesta na mojem blogerju za objave katere niso pristne. Lahko se pri vpisu naredi kakšna napaka ampak to dosti kaj ne vpliva na končni rezultat neke tabele.
Večina v kontaktu me prosi naj objavim sliko igranja direktno iz borze Betfair uspeha ali neuspeha in moram napisati, da do sedaj nisem imel tega namena nikoli početi saj nisem imel vzroka za kaj takega in ni moj namen nikoli bil kaj dokazovati ampak ,da se rešim dvomov, predvsem pa dodatnega dela z odgovori na številna vprašanja, sem naredil kompromis. Preslikal sem zadnja dva dni igranja testiranja končnega produkta v projektu SHEMA. Končni produkt kateri bo izdan v letu 2016 z imenom SHEMA-BTS.Opcije in marketi kateri so v SHEMI sem izbrisal, sigurno ne bi nikomur koristile ampak zaradi varnosti, da ne bi kdo kaj poiskušal brez moje prisotnosti ,so opcije izbrisane.


Uspeh 139€ v dveh dneh, upam ,da sem številčnim osebam sedaj ugodil in bo manj dela z poštno tematiko v nadaljevanju.
Lep pozdrav.


Ni komentarjev:

Objavite komentar