četrtek, 26. januar 2017

Bet365Vem






Pozdravljeni, kar nekaj mesecev v temi pri iskanju prave nastavitve igranja dogodkov na stavnici, včeraj se je začelo, našel sem pravo opcijo igranja in lahko odpiramo šampanjec.





Našel sem opcijo igranja dogodkov na stavnici z karakteristikami igranja kateri cilj strategije je bil enostavno igranje, višina začetnega vložka na nivoju normale, montiranje dublov enostavno, hitro, prisotnost samo za časa igranja JOKERJA v živo, montaža dublov lahko že v jutranjih urah ali čez dan, enostavno pariranje dogodkov v fazi igranja v živo in seveda garancija uspešnosti igranja 30-tih dogodkov kar nam prikazuje tabela včerajšnjega igranja. Skratka uspelo mi je najti strategijo igranja na stavnici v zelo kratkem času, samo nekaj mesecev iskanja sem potreboval in kar me najbolj veseli, strategija ima vse elemente igranja katere sem si zadal v začetku glede časovne prisotnosti igranja in montaže pred igranjem v živo katero je časovno prijazno za igralca, enostavna montaža in glede na vložek zelo dober profit. Moram napisati, da profit katereega vidimo v tabeli za spremljavo enega dogodka presega lahko 100% in tudi 200% začetnega vložka, tu pa je komentar odveč.

Včerajšnje igranje strategije Bet365Vem.




Naslednje moje javljanje bo , ko bo tabela izpolnjena.

Lep pozdrav.





Ni komentarjev:

Objavite komentar