torek, 21. februar 2017

PREKINITEV TESTIRANJA






Pozdravljeni, že tretja prekinitev testiranja. Vprejšnji objavi sem napisal opombo glede rezultata testa pri katerem sem spregledal eno opcijo obračunavanja stavnice in posledično moram prekiniti teste saj nam obračun kot ga servira stavnica nikakor ne odgovarja. Projekt igranja na stavnici se vrača na prvo raziskavo pri kateri še nisem obdelal vse opcije. Do sedaj sem imel 300€ stroškov testiranja, vsak mesec nekje 100€ kar pomeni, da tudi na stavnici je potrebno testirati z pravim denarjem saj drugače ne dobimo prave slike uspešnosti. Potrebno je testirat tudi tabele za spremljavo ali nam izračuni kažejo pravilno.

Tudi na stavnici kot na borzi BETFAIR  so kvote tako usklajene, da nimamo kakega maneverskega prostora pred igranjem dogodka. Velja bolj pravilo, da treba enostavno trefit pravilni rezultat ali pač kaj se igra.Manjka nam LAY opcija katera se uporablja na borzi. Posredovanje v živo je še ena težavnostna stopnja več saj na stavnici ne moremo sanirati vložek kot na borzi.

V nadaljevanju projekta Bet365Vem kot sem prej napisal, se vračam na raziskavo prve opcije katere še nisem uspel obdelati vse možnosti izbire marketov, taktike igranja, višina vložkov, montaža dogodkov.

Toliko za sedaj, kaj več ob priliki, ko bom imel že kakšne rezultate ali opravljene prve teste.

Lep pozdrav.

Stanko

3 komentarji:

guess pravi ...
Skrbnik spletnega dnevnika je odstranil ta komentar.
guess pravi ...
Skrbnik spletnega dnevnika je odstranil ta komentar.
Stanko pravi ...

guess, komentar sem izbrisal, javi se na e-mail

svogrinc@gmail.com