sreda, 8. avgust 2012

ODŠTEVANJE






Odštevanje do pričetka Angleške Premier lige, datum 18.08.2012 je dan začetka ligaških dvobojev ene najbolj gledane lige na svetu tudi najbolj zanimive in atraktivne, nepredvidljive in nasploh zanimive tekme na pogled.Odštevamo prijave za sodelovanje, datum 10.08.2012 zadnji dan, forum http://www.bet-trade.eu dobiva svojo podobo.


Pozdravljeni, statistični podatki moje»SHEME« na EP 2012 so pokazali pravilnost napovedi v 85% ali od 30-tih tekem sem pravilno napovedal 25 tekem in v »SHEMI« imel bar eno opcijo pravilno. Za sezono 2012/2013 sem se odločil za Angleško Premier ligo katera kotira kot najbolj primerna za trejdanje na Betfairu nasploh. Angleška Premier liga se začne 18.08.2012, v enem kolu je 10 tekem tako ,da dela bo več kot dovolj. Sigurno bom igral tudi druge lige ampak Anglija bo prioritetna. Vse, katere zanima tovrstno igranje in bi želeli sodelovati naprošam, da se oglasijo na moj elektronski naslov, svogrinc@gmail.com kateri je tudi objavljen v mojem profilu bloga.Lp

Ni komentarjev: