nedelja, 31. maj 2015

PILOTSKA SHEMA



Projekt " VSEM ENAKE MOŽNOSTI " se bo začel z 01.06.2015 in je število prijav omejeno. Nekateri si rezervirajo in se prej prijavijo in enega tečajnika že imamo z prvim rezultatom samostojnega igranja z pomočjo SHEME. Hočem omeniti, da v zelo kratkem času tečaja, v dveh- treh dneh uro-dve tečaja na dan, je osvojil osnovo igranja z pomočjo SHEME do te mere, da lahko objavim prve rezultate samostojnega igranja. Sigurno tečajnika čaka še veliko dela, predvsem nabiranje prakse- kilometrine, spoznavanje raznih scenarijev igranja dogodka čez čas igranja. Sem pa vesel, da je osnova, kot je branje SHEME in uporaba tabele za spremljavo in že nekaj scenarije dogodkov razumljivo v tako kratkem času. Sem enkrat napisal, da igranje z pomočjo SHEME ne bo težko, ne bo težko razumljivo, potrebna je pa praksa zaradi že prej omenjenega- razni scenariji dogodkov.






Klemen je spet demonstriral z manjšimi vložki, začetni vložek 22€ 

Jaz sem imel SEANSO z člani servisa PILOTSKO SHEMO, prodal v polčasu zaradi dobrega dnevnega igranja z profitom ostalih dogodkov.


Pozdravljeni, smo v fazi sestave pilotske SHEME, kot sem že napisal predhodnica STANDARD SHEME- mija05 in dogodki kjer bo napisano mija05 v objavah, je že igranje PILOTSKE SHEME v fazi sestavljanja PILOTSKE SHEME. Dogodki v objavi kjer bo pisalo Klemen in Mitja so SEANSE na skupnem portalu servisa BTS. Ali mi bo še ta teden uspelo sestavit PILOTSKO SHEMO, bomo videli.

Ni komentarjev:

Objavite komentar