četrtek, 14. maj 2015

TEST SHEMA-mija05

Pozdravljeni, sem nazaj, zadevo smo sanirali. Sezona je dolga, sedenje v službi ,sedenje doma zahteva svoj davek. Bo potrebno vodit računa tudi v tej smeri in vsake toliko časa narediti kratko pavzo.

Višja sila me je oddaljila od računalnika za nekaj časa ampak sedaj gremo dalje po planu.Na skupnem SKYPE portalu članov servisa se je odvijala debata ali so to pristni rezultati člana servisa Mitje in pri nekaterih se je pojavil dvom v tako uspešnost. Njegovi rezultati so presenetili tudi mene. Glede na vloženo delo Mitje  čez celotno sezono in ker ga spremljam ves čas, glede na lastnosti katere ima kot kreativnost ( prilagajanje SHEME glede na dogodek) disciplina pri izbiri dogodkov, razumevanje trg in osnovne SHEME, prakse katero si je pridobil v teh mesecih, glede taktike trejdanja - saniranja vložkov nekaterih marketov v igralnem času, tudi nekaj sreče pri nekaterih dogodkih kot so goli že v podaljških, sem ugotovil,  da je z pristopom kot ga prakticira Mitja ( delo, ogromno prostega časa uporabi za projekt SHEMA , vidi potencial za prihodnost, ogromno je že vložil v delo igranja z pomočjo SHEME, in še bi lahko našteval) se lahko pride do takih rezultatov. Enkrat sem napisal, tudi vsem tečajnikom, da v nekem obdobju se lahko pride do nivoja, kjer posameznik sam sestavlja SHEMO in jo prilagaja glede na dogodek. Do takega nivoja se lahko pride po nekem obdobju aktivnosti igranja z pomočjo SHEME ( pridobivanje prakse) katera pelje v kreativnost posameznika in na tej stopnji je že Mitja. Jaz objavljam na blogerju tudi ostale rezultate članov servisa, pač kdo objavi na skupnem portalu SKYPE dogodek katerega bo igral, jaz rezultat objavim na blogerju. Kako prirejanje rezultatov ni dopustno in tu sem zelo strog. V primeru ,da bi ugotovil prirejanje rezultatov pri nekaterem članu servisa, se bi ta član takoj izključil iz članstva servisa BTS. Glede tega ni debate.
Glede na to ,da so se pojavili dvomi o uspešnosti dveh 100% tabel odigranih dogodkov, sem igranje Mitja vzel pod drobnogled. Moram napisati, da glede na mojo dolgoletno prakso imam sposobnost ugotoviti kaj se igra in katere opcije v nekem marketu, ugotovim tudi lahko koliko nam v določenem času igranja dogodka kateri market daje profita v primeru prodaje, rabim samo še scenarij kako se je dogodek odvijal in lahko ugotovim ali se glede uspešnosti vse ujema in ali je dogodek glede uspešnosti prirejen. Kar nekaj dogodkov sem obdelal v tabeli igranja Mitje, predvsem sem izbiral dogodke kjer nisem bil prisoten. Nisem ugotovil pri nobenem dogodku sum o prirejanju rezultata. V tabeli za spremljavo se pojavijo neke nejasnosti samo glede napačnega vpisa nekaterih opcij in lahko razumem to kot tiskarski škrat kateri ne vpliva na rezultat uspešnosti ali neuspešnosti odigranega dogodka. Tako, da kake dvome o pristnosti uspeha igranja Mitje lahko zagotovo ovržem, rezultati niso prirejeni.

V nadaljevanju kot bomo videli v tej fazi TEST SHEMA- mija05 imamo trije člani različne naloge. Izdelana je TEST SHEMA -mija05, oziroma dve testni SHEMI  List 1 in List 2.

Trije člani servisa smo udeleženi v teh testih, Klemen, jaz in Mitja. Vsak ima svojo nalogo.
Klemen testira List 2 z izdelano TEST SHEMO- mija05 in 30 dogodkov ne spreminja nič, igra se kot je nastavljena SHEMA brez sprememb. Hočemo videti kaj pomeni tako nastavljena SHEMA na dolgi rok odigranih 30 dogodkov. Izbira dogodkov ni določena in Klemen pri izbiri ima proste roke.

Mitja ima List 1 v igri ampak SHEMO prilagaja dogodkom, pomeni, osnovni SHEMI dodaja ali odvzema razne markete, predvsem CSFT market z opcijami se prilagaja glede na ponudbo kvot katere nas čakajo pri različnih dogodkih. Njegovo delo je zelo razgibano glede sestave SHEME in mu je v tej fazi težko slediti. Ugotovitve testiranja Mitje bodo nam koristile pozneje, ko bomo sestavljali STANDARD SHEMO.

Jaz sem bil nekaj časa odsoten, moja naloga je izvajanje SEANS, pomeni, igranje dogodkov na skupnem portalu SKYPE članov servisa z namenom prikaza igranja dogodkov z pomočjo SHEME in obenem trening ostalih članov servisa. Zaradi odsotnosti do sedaj nismo uspeli z SENSAMI ampak v nadaljevanju bodo se  SEANSE izvajale predvsem v večernem terminu. Delam na tem, da se začetni vložki bodo morali zmanjšati saj opažam pri nekaterih dogodkov nelikvidnost marketov kar je lahko velik problem.

Ko bo ta faza končana, se bo izdelala PILOTSKA VERZIJA STANDARD SHEME, pomeni List 1 in List 2 bomo združili v eno SHEMO in se izda PILOTSKA VERZIJA, pomeni,faza pred izdajo STANDARD SHEME.

Nekaj testov je bilo že opravljeno, Klemen je končal 30 dogodkov in pristal z nekaj minusa kar pa niti ni pomembno v tej fazi saj on testira List 2 in nič ne spreminja glede nastavitve SHEME, izbira dogodka ni določena, ima kar 11 dogodkov katere sigurno ne bi bili primerni ampak tudi take dogodke pri testih je potrebno obdelati. Ali bo kaj spremenil v drugi tabeli dogodkov, bomo videli.



Mitja, nekje na polovici tabele testiranja, izbira dogodkov upočasni testiranje.


Jaz pa nisem še dobro začel, včeraj sem dve odigral in sem bolj testiral sebe kot dogodek ali zdržim na naslonjaču ali me bo spet pobralo ha ha ha ha .





Ni komentarjev:

Objavite komentar