ponedeljek, 20. oktober 2014

UKINITEV SHEME -A/B

CITAT ČLANOM SERVISA:

Pozdrav, ligaška tekmovanja nam ne dajejo pričakovane rezultate z SHEMO –A/B , pošiljam spremenjeno SHEMO z nastavitvami katere sem igral za časa svetovnega prvenstva. Poudarek je predvsem pri višini profita na gole in dodan je 5,5 gola zraven, v obeh tabelah so enake opcije v marketu CSHT, stavnica je samo ena opcija. Spremenil sem tudi ime SHEME.
SHEMO –A/B zavrzite ali prekopirajte, SHEMO-SP/EP bomo uporabljali izključno za ta dva dogodka.
Začel sem z sestavo SHEME kakor sem jo imenoval SHEMA-C. Novost pri tej SHEMI bo, da ne bodo določeni dogodki in se bo imenovala STANDARD SHEMA, pomeni, grem v sestavo standarda kjer bodo v igri vsi dogodki razen izredni favoriti. Z standardom sem začel včeraj, izbira marketov, z izbiro opcij v posamičnih marketov, izbira taktike in tako dalje. Pri sestavi standarda uporabljam osnovo Bet- Trade-SHEMO- mija05 z dodatnimi marketi katere smo do sedaj uporabljali. Ko bo zadeva tako dalje, da bom začel z testi, bom vsem poslal testno SHEMO katero bom testiral, upam,da še v tem terminu sezone 2014/2015. Občasno bodo tudi moje objave sestavljanje na mojem BLOGERJU. Včeraj sem začel z eno opcijo in rezultati so na BLOGERJU.

Lep pozdrav.



Ni komentarjev: